lightning strikes inside, my chest to keep me up at night

Idag har det inte hänt något speciellt.
Tog dagens motion med Emma en sväng runt området och lite till typ. Älskar att promenera.
Imorgon bär det av till landet igen. vet inte hur länge jag stannar men kommer hem senast på söndag igen.
På tisdag nästa vecka åker jag till och Emma plus familj till Stockholm ska bli asnice. Har inte varit där på jag vet inte hur länge så kommer antagligen tappa bort mig själv lite överallt.
Men vem vet det kanske är min framtida hemstad eller jag kanske behöver något ännu större. Vem vet. Vem vet.
Nej, men jag trivs i lilla Göteborg. (; Haha.
Nu har jag snart packat klart allt. Det sista tar jag imorgon. Hoppas allt är bra med er!
Puss
Vet seriöst inte varför jag laddar upp dessa ocharmiga bilderna men något ska ni ha att mobba mig för so here you have! Haha, min hals ser ut att vara 2 meter. ^^
Och ja, jag har på mig samma tröja som igår. Jag är cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0