i'm gonna love you like I've never been here before

Min hjärna känns för tillfället som en lullig geleklump med små lokala dimmor lite här och var. Så det känns som om min kropp reagerar och rör sig av egen vilja. Typ. Jag Ser allt utifrån på nångot sätt. Sen känns mitt hjärta. Visst har jag känt mitt hjärta många gågnger färut. Men det gör ont. Känns verkligen och jag vet inte ens varför. Kanske för att jag just nu inte gör vad jag egentligen skulle vilja göra. Men ändå. Snart är det försent. Jag börjar bli gammal. Känns lite hemskt att en 16 åring säger det. Haha. Hela livet ligger ju franför mina fötter ohc jag ska se till att det blir bra. Riktigt bra! lite sömn på detta så är jag nog vid liv imorgon igen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0