What is comming?

Idag har det nästan regnat konstant hela dagen. Exakt vad hände där?
Så nu är snön som förut låg så fint på träden helt borta och på marken där det var ett antal decimeter snö ligger nu ett tjockt lager is.
Det kommer ju bli jätteskoj att gå ut imorgon. Eller kanske inte.
Men jag får väl låtsas att jag är en väldigt smidig skridskoåkare som bara glider fram lite fint sådär. Kommer ju gå asbra. (;
Så vinterna kanske snart börjar gå över för året och det kanske börjar pli plusgrader för hela slanten. Inte för att jag själv tror på det jag skriver just nu. Men börjar längta lite till värmen och tunnare jackor.
sommaren 2010. Det var en fin sommar. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0