Tell me why

Linn linn linn. Vad håller du på med?! Och detta var skrivet till en vän i ett meddelande. I

Linn Abrahamsson den 6 januari kl. 00:17
OM man tänker såhär. Imorgon är det ehhh, vet inte vilken veckodag. Men jaaa. En ny dag. Nya möjligheter. Ingen vet vad som händer imorgon. Tänk så kommer han du vet. Nu har jag glömt vad han hette han den dära killen skådespelaren... kommer och knackar på din dörr imorgon och du bara wahaaa. MAN VET ALDRIG VAD SOM HÄNDEER!! Eller man kanske går helt lungt och jättefult på sin går och där går liksom ehhhh Hugh Laurie. Man bara wahaaa igen. Eller så blir man helt plötslig förkyld. Men bara nohooo. Sen blir man frisk igen och man bara wihhhhooo. Sen så träffar man en pojke. Och man blir kär. Liksom bara ännu mer jihoooo. LIKOSM VEM VET VAD SOM HÄNDER IMORGON?!?!?!?!!? Inte jag i alla fall. Ingen. Fatta vad coolt. Man liksom bara woooow. Och sen bara hjälp. Och jag vet inte.

Och du undrar om jag har kul. Nu säger jag självklart. :))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0