I wish I was special

Måste bara berätta en liten rolig sak som hände idag på espresso house.
Josefin, Angelica, Linnea och jag sitter där, jag och Josefin sitter och smuttar på våra rykande koppar med chailatte och moccalatte. Hur som helst så sitter vi och pratar om ålder och att en person som var 20 inte såg ut av vara så gammal, helt plöstligt så säger någon bredvid "ursäkta" det är en äldre man, han fortsätter "jag har lyssnat med ett öra, så hur gammal tror ni jag är". Så vi alla gissade så snällt på hans ålder. Kan ju säga att jag var närmast. Med ett år fel. Men just sådana saker är ju sjukt kul och helt oväntade. Ett litet fnissanfall senare var vi back on track igen. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0