I had a feeling that i could be someone

Jag är hemma igen.
Sitter och jobbar på en photoshop-bild som jag ska använda imorgon. (:
Sen så ska jag plugga lite svenska till. Försöka proppa in det sista in i hjärnan nu så jag slipper plugga hela helgen. Jaja.
I alla fall satt på min mors jobb förut som jag skrev och så kom det en som jobbade till mig där jag satt och väntade. Vi började prata lite om mitt gymnasium och skolor överhuvudtagen. Sen frågade hon mig vad jag ville göra efter skolan, vad jag ville jobba med. Jag sa som det var att jag inte visste. Svaret på det blev att "Gör Något Som Du Brinner För". Detta var bara enormt peppande. Så allt är värt ett försök någon gång. Om man misslyckas första gången så kanske det går nästa gång. Livet är fullt av möjligheter.
Men inte just nu. Nu är det plugg för hela slanten för att klara av att få betyg i alla ämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0