i don't want to be the one left in there

ÅRET.

Hur har året varit för dig? Det har varit helt okej. (:
Bättre än förra året? ibland och ibland inte. 
Någonting du aldrig kommer glömma som hänt under året? Det är klart. (:
Har du flyttat under i år? Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ohja. Kära nån. Hur många som helst.
Isåfall vilken? för många skulle ta upp för mycket plats. Men om nin lyssnar på låtarna jag lagt upp här så är vissa av dem inte alla men vissa favoritlåtarna.
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? nej
Hur har din kärlek varit? inte den bästa om man säger så.
Har du varit kär? njaaa. osäkert faktiskt. inte riktigt kär.
Har du sagt jag älskar dig till någon? iiiihhh.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? i don't remember. Vad hemskt det låter. Haha.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? det har jag nog gjort jaaa.
Varit i slagsmål? inte seriöst.
Har du gjort någonting du ångrar? Det gör man väl alltid men det är sånt man ska släppa...
Isåfall vad? som sagt släppa. Men det är en del.
Har du skämt ut dig? jag lever för att skämma ut mig!
Har du ljugit för en vän? kanske någon vit lögn om det vart kris men inte annars. Hatar att ljuga.
Har du varit ute en hel natt? Almost. Beror på vad som räknas som en hel natt.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? inte sovit men legat i samma säng, jaa.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? Japp
Vilken skola går du på? Schillerska gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej, inte på det sättet. Hade lite svårt med vänner först. Men det är för att mitt första intryck suger. Jag menar det verkligen.
Hatar du ngn på din skola? nej.
Har du gjort ngt framsteg? ja.
Haft alla rätt på ett prov? HA HA HA! Nej.
Har du förlorat en vän? Hmmm, joo.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? yeees. (:
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej, aldrig!
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? nej
Har du många killkompisar? jorååå, det e naaajs.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo. men det gör man väl alltid?
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer bara ihåg ett och det var inget riktigt sååå jag vet inte vad jag ska svara..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? hmmm, nej.

Dog någon som stod dig nära? Inte direkt nära.
Vilka länder besökte du? Sverige enbart.
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jo. Det är det säkert. (:

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum. Bara tillfällen :)
Vad var din största framgång 2010? Började på något sätt att leva som en tonåring borde leva.
Största misstaget? -
Har du varit sjuk? ouii

Bästa köpet? Massa saker. Kan inte välja.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smycken.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jajemän.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? coldplay låtar, kings of leon låtar, the fray låtar osv. Med många fler! Talkin bout revoulution.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Båda.

Vad önskar du att du gjort mer? Go'at for it.
Vad önskar du att du gjort mindre? undvikit saker
Hur tillbringar du julen? hemma med lilla tjocka släkten
Favoritprogram på TV? vänner e najs.
Bästa boken du läste i år? Vet fatiskt inte. Har inte läst jättemycket iår.
Största musikaliska upptäckten? Låt mig kolla. Kings of Leon kanske.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jodråå (:

Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade mig inget speciellt så nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Lite släkt var här.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo... Det finns ju alltid saker som skulle förbättrat året avsevärt. 
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Linn.
Vad fick dig att må bra? Vännerna, musiken och sånt trevligt (:
Vilken kändis var du mest sugen på? hahahahahahhahahahah, det är väl lite för pinsamt att skriva. Men jaa, jag har några favoriter. '(;
Vem och vad saknade du? människor jag inte träffat på länge och tjäääärlääk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0