Have you heard the news today?

Kan passa på att skriva en liten rolig "incident" från dagen.
Första lektionen var språk, jag var då ensam från mitt lilla gängi språkgruppen. När lektionen är slut brukar vi alla träffas nere vid skåpen. Så jag satte mig där och väntade och väntade... Och väntade. Men ingen kom. Sen så frågade Jessica (en klasskamrat) om jag ville följa med och äta med dem jag bara "jooo" För jag tänkte att de andra gått.
Vilket de inte hade gjort eftersom alla antingen var kräksjuka, förkylda, hos tandläkaren, sena eller inte hade någon lektion. Där nämde jag nog allt.
Men i alla fall så drog vi till McDonalds precis utanför så frågade en tjej på engelska om vi kunde engelska, det sa vi att vi kunde, då frågade hon om hon kunde parkera bilden där hon hade ställt den. Vi visste inte riktigt men vi antog att det gick bra så vi sa som det var att vi trodde det gick. När vi sedan gick därifrån så såg vi att den lilla parkeringsplatsen var ett lastutrymme. Haha.
Så sjukt fult blev allt. Och sedan kom hon och hennes antagligen kille in på McDonalds också.
Men lite kul blev det ändå.
Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0