You didn't know

Igår innan gympan så ställde jag mig på en bänk i omklädningsrummet. Jag vet allvarligt talat inte varför. Men hur som helst så ställde jag mig på den för att se om jag nådde taket. Det gjorde jag. Samtidigt som jag skulle känna på taket bara för att, så känner jag att bänken sakta men säkert börjar luta mer och mer och att jag kommer tappa balansen om jag inte gör något fort. Detta måste ha sett så sjukt komiskt ut. Men jag ramlar varken av eller tappar balansen. Men en takruta som var lös hamnade på smiskan och en massa damm ramlade ner och vi tre som var inne i omklädningsrummet fick ett härligt skrattanfall.
Detta är så typiskt mig nuförtiden.
.
Jag underhåller i alla fall mig själv på dagarna. Tro inget annat.


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha kan se det framför mig xD

2011-02-03 @ 22:54:42
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0