what do you want from me

Hejsan.
Jag är hemma igen. Har varit sjukt kul. Jag har tränat mina magmuskler något enormt. Med skratt. Inget annat. Jag är fortfarande en soffpotatis även fast jag gymmar. (;
Hur som helst så träffade jag Matilda, vi hade kommit överens om att våldgästa Felix, men vi var snälla och förvanade honom. Kanske var tur det. På någon sjukt sätt hittar vi i alla fall rätt utan vägbeskrivning och kommer in på något skumt sätt också.
Väl inne var en av mina gamla klasskamrater redan där. Kul att se honom igen.
Så ja, det är väl vad som hänt.
Har varit mycket skämt och skratt.
Och kan tillägga att jag suger på allt som har med tv-spel att göra.
Det hela slutade med att jag slängde mig på golvet och lyckades få ett glidmärke på armbågen. Ett fett mysterium hur det kom. Menmen.
Sitter här nu med en kopp te och macka så ska skynda mig att äta upp och gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och träffa Emma istan.
Tror aldrig te har smakat så gott som det gör just nu
Puss.
Och tack för en finfin dag <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Den här kvällen ska bli en tradition, lite våldgästning, lite random folk, lite för mycket skratt och svåra spel! Härlig kväll!

God natt snygging! :D <3

2011-02-26 @ 00:42:13
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-02-26 @ 03:47:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-26 @ 17:14:27
Postat av: CIIIIICCI

vem var den gamla klasskamraten? :D

2011-02-26 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0