Truths

*Ibland om jag går för mig själv på en lång gata eller väg så låtsas jag att jag går på en lång catwalk. Föreställer mig musiken i huvudet och går på. Jag kommer fram mycket fortare på det sättet och det är svinkul. Haha.
*Jag fullkomligt älskar Fåret Shaun
*Under vissa tidpunkter på månaden äter jag choklad konstant. Kan inte sluta. Jag älskar choklad!
*Jag skulle tycka det var enormt coolt att stå på en stor scen, ensam, och sjunga och ha en enormt stor publik framför sig. Så sjukt mäktigt. (Det är också något som aldrig kommer hända, men ja. MÄKTIGT)
*Jag tycker själv jag är grymt rolig men jag tror ingen annan uppfattar det.
*Eftersom jag är så rolig har jag självklart världens bästa humor, gånger 1000. (;
*Det går inte att hålla mitt rum städat. Det bara går inte.
*Jag har inte ens brytt mig om att klä på mig idag. Har gått runt i min morgonrock hela dagen. Ha ha ha. Oupsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0