Svaren som vi väntar på

Dagen var finfin!
Bowlingen gick ju sådär om man säger så.
Och ja, jag kom sist. Men jag är glad ändå. Haha. Sport är inte min grej. Undrar fortfarande lite vad som är det.
Men hur som helst så blev det lite kaos när vi skulle träffas, så Linnea, Matilda och jag gick på stan en sväng innan Angelica kom.
Hittade en riktigt najsig tröja om någon är intresserad av att veta.
Men sen bowlade vi loss. Ohjaa. (;
Sen att ens prestationer inte blev de bästa när det stod massa killar runt omkring och kollade spelade ingen roll. Så sjukt typiskt. Sen så kände man sig sjukt dålig när de drog på sig strike på strike hela tiden.
När vi hade bowlat klart så gick vi och fikade och snackade på.
Så en riktigt fin kväll blev det.
Dessa tjejer gör mig glad. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh tack gumman, dsm :D<3

2011-02-16 @ 22:02:23
URL: http://lifeofanjirika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0