Skytt

Skytten 23/11-21/12

Den här årstiden suger musten ur dig, du längtar förtvivlat efter den riktiga våren. Därför känns också en konflikt med en vän extra besvärlig, du orkar egentligen inte med något bråk och du vill inte diskutera saken. Som en liten tröst i eländet fungerar ditt kärleksliv mycket bra
.
.
.
Okej, jag tycker det är skoj att läsa horoskop. Och första delen stämmer just nu så sjukt bra. Och jag undrar när det där kärlekslivet ska börja fungera så bra som det verkar.
Och nej, jag känner inte för att bråka med någon vän och det hade jag inte tänkt göra heller. Så det så. (;

 


Kommentarer
Postat av: Nea

undrar också när kärleken skall komma.. Vi får försöka att göra mer än bara sätta 1:or och 10:or på killarna ;)



Pussar!

2011-03-02 @ 17:32:49
URL: http://beyondmyhalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0