My hero

Har faktiskt varit rätt duktig och pluggat nu. Känns rätt gött faktiskt. Har ju inte fått i mig hälften än men det är ju en dag imorgon också.
Så funderar på att göra mig lite smått iordning nu. Men vet inte om jag orkar.
Imorgon börjar jag hyffsat sen och jag gillar faktiskt tisdagar mest för att sista lekionen spårar ut totalt och blir så sjukt kul och får upp humöret på en något enormt.
Så nu ska jag ta och smörja in mina torra händer och sätt in gummiband i käften och avsluta datan. Eller försöka i alla fall. Det är svårt.
Imorgon ska också min mobil lämnas in. Så jag återgår till mitt gamla nummer så ni som har det vet det! (;
Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0