It feels like tonight

Just nu är jag i en sån period då min hy är kass. funderar starkt på att gå och få någon ansiktsbehandling eller något bara för att se om det hjälper. Ska bara hitta något ställe. Haha.
Egentligen är det ju bara jag själv som tänker på det. Så är det ju alltid man ser ju alltid sina egna brister. Jag borde istället tänka ohejjj, vilka långa ben jag har, att jag inte går upp i vikt vad jag än äter(kan ju vara negativt också menmen), eller vilka fina läppar jag har istället för att fokusera på min jättenäsa, min kassa hy och så vidare i all oändlighet.
Så ja, jag kanske ska börja se lite mer positivt på mig själv. Det låter bra. (;
Körde på blå naglar kvällen till ära. Lite färgglatt.
Sitter och myser i min morgonrock som jag märkt att jag har på nästan varje bild.
Jag vet också att mina ben är väldigt snygga i hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0