home is whenever I'm with you

Idag på vägen hem kom bikinisar på tal.
Jag själv gillar inte dessa vanligaste trekantsbikinisar. För dessa ser inte bra ute på mig se ungefär ut som en pinne. I don't like it. Fast självklart så äger jag ju flest sådana menmen. Några kilo till ska kanske till och med jag se ut i sådana bikinisar. Haha. För det är väl egentligen sådana som får ens bröst att se större ut. Men inte på Linn inte. Nejnej, vad har jag för skumma bröst egentligen. Haha. Och nu undrar jag varför jag diskuterar bröst här. Jaja.
Jag vet inte ens varför jag skriver om bikinisar här.
Kanske för att sommarlängtan är stor och jag vill bada och sola och få bikinilinjer eller något i den stilen. Har i alla fall beställt en bikini från hm som borde komma om någon vecka. Den såg riktigt snajsig ut och täcker det man vill täcka. Så det blir nog bra ska vi alla se. Haha. (;
Ha det fint nu väntar tv:n. (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha bikini sack, tror det är dags att dra och bada nån dag xD Och du, ser brösten inte tillräckligt stora ut så får man köra på Felix idé, några storlekar förliten bikini-bh x'D

2011-02-22 @ 19:31:19
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0