Curly blonde hair

Hur som helst.
Idag i skolan. Hade vi ju som jag skrev imorse först foto. Hade en litet betygsnack som jag inte direkt fick ut något för. Ska bara veta vad det är jag gör eller något i den stilen och jobba på. Jag vet inte. Men han är den bästa läraren jag någonsin haft så jaaa. (:
Sen så åkte jag och Matilda in till stan och avenyn och tog kort på massa saker.
Vi såg att det var kö utanför hm, eftersom elin klings kollektion släpptes idag. Haha. (;
Sen när vi väl kom tillbaka till skolan så råkade jag radera alla bilder om och om igen. Tillslut blev jag sur. Då gick det. Sak försöka lägga upp några bilder här later.
.
Sen bamba, uuurk.
Kände lite senare att jag började må illa. Jag bara shhiiit. Det blev värre och värre och jag fick mer och mer ångest. Ni fattar inte hur längesedan det var jag hade en riktig ångestattack. Detta var redigt nära en. Han precis pipa fram ett "Linnea" och visa mina enormt mycket skakande händer så slutade lektionen och jag hann springa iväg och allt det svarta försvann och paniken lugnade sig. Nej, jag spydde inte om ni nu vill veta det. Men jag tror en förkylning är på g. Usch.
Haha, jaa. Det var lite utav min dag det. Haha.
+ träning.
Nu blir det lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0