Även om det är över nu, allting har förändrats men du finns kvar

Okej, en liten uppdatering idag med. Bara för skojs skull och det skulle kännas helt fel att inte uppdatera något under en dag.
Idag har dagen varit rätt kul.
Fotot togs det spegelbilder, jag och Matilda agerade modeller. Asnice. (; Och det var kallt ute i snön(ja, det har snöat) att stå i bara kofta. Fyyyy. (;
Läraren gillade mina bilder så det kanske blir bra ändå.
.
På svenskan sjöng jag istället för att jobba. Okej, jag jobbade mer än vad jag sjöng. Vi diskuterade istället hur man uttalar kex, jag tror jag blev lite nerröstad. Jag säger "chex" om någon är intresserad av att veta. (;
.
Efter skolan så gymmade jag med Emma. Det var göttans. Satsar ju totalt på beach 2011 nu. Lite ironisk är jag menmen. Det skadar inte att få lite muskler i sina armar.
Nu det sista har jag pluggat lite till engelska, börjar ge upp nu. Min hjärna kan inte ta något mer nu.
Hoppas ni haft det bra.
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0