Who says you can't be the best?

Jag är hemma igen. Vet inte om vi stannar eller om det blir att vi åker upp imorgon igen. Men skulle vara rätt skönt att stanna här nu...
Det visade sig att "betten" var en antaglig allergisk reaktion på medicinerna så nu är jag medicinfri igen.
Känns rätt gött att slippa svälja tabletter på morgonen och jag har inte hunnit känna någon skillnad av dem än ändå så det var kanske lika bra...
Just nu känns det inte helt 100 nämligen känner ingen riktig glädje när jag skrattar om man kan säga så utan att det låter för mycket. Ska försöka ta och ladda upp lite bilder för det finns ju en hel del jag inte orkat lägga upp än. (;
Vi börjar med min nya profilbild på fb. Haha. Det är som ett litet skämt men blev helt plötsligt lite kär i mössan men man kände ju sig lite dum eftersom det var varmt. HAah. ^^
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0