lallallalala

Igår fastnade jag för första gången under lovet framför tvn här på landet. Här har vi jmassa kanaler vilket inte är heelt fel. Så stannade på E... Där skulle det precis börja ett program om Justin Bieber. Jag tänkte bara nejnejnej. Men jag stannade självklart. Den människan har haft sån sjukt tur. Började med att typ inte ha något förutom sin familj och vänner typ. Wha. Okej han kan sjunga det ska jag inte ta ifrån honom. Själv så kommer jag aldrig riktigt gilla den musik han gör eller bli helt galen i honom som många är. Men jag kan säga att jag är lite avunsjuk på turen även fast det ligger mycket arbete bakom. Nog snackat om det. Fred ut. Sen måste jag erkänna att baby har varit fast i mitt huvud sen dess. Ha ha ha ha.

Kommentarer
Postat av: marilda

HAHAHHA jag och Nathalie tittade på Never say never i går x'D

2011-08-07 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0