I close my eyes and I can see a better day

Lyssnade på en låt. En låt som jag inte förut lagt något intresse vid eftersom det inte är sånt man borde lyssna på. Nu känner jag mig bara självisk. Mina bekymmer och problem är inget jämfört vad som finns överallt annars. Jag vill förändra och hjälpa och göra en skillnad. Bara hjälpa till göra något som verkligen förändrar och hjälper. Göra något för andra. Lifechanging. Det skulle vara något att leva för. Något som verkligen är värt det. När man behövs.
En förändring.
Ett syfte.
Jag skulle kunna göra det för dem. Om man någon gång skulle lyckas så skulle jag vilja vara den som gjorde mycket för andra och hjälpte.
Något.
Någon.
Jag behöver det.
Något annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0