Counting days

För det första kan jag väl säga att jag är hemma igen. Helt slut. Vet inte hur jag ska orka med 2 år till. Seriöst. Menmen.
Sen så ska jag tillägga att Matilda och jag matchade väldigt fint i våra kläder idag. Jensskjorta, svarta jeans och vitt linne. HAHA. (; (inte meningen though....)
Jag kan också passa på att säga att ni som klagar över en liten finne i pannan eller på näsan eller wherever det nu kan vara. (Ja, vissa kan känna sig träffade(;) kan liksom bara checka bilden nedanför och försöka förhindra kräkreflexerna eller något. Japp. Mitt liv är underbart.
Ska seriöst ta tummen ur och beställa en ansiktbehandling.  Behovet är stort om man säger så.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Jag känner mig träffad och är nu djupt sårad! HAHAH nädå

2011-08-25 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0