You know my face

Min statistikmätare har fastnat på något skumt sätt. Menmen.
Är hes och har fortfarande ont i halsen. Men jag bryr mig inte ett piss om det. (:
Har fått för mig att det är söndag idag och ni fattar inte hur skönt jag tycker det är att det inte är det.
Är i stort behov av en paus. Men om en vecka är det lov. Underbart. (:
Tydligen så har idol öppet portarna imorgon också då ska några vänner söka så önskar lycka till till dem och hoppas att de inte blir nervösa och sedan sjunger skiten ur hela juryn.
Imorgon ska jag själv ta en lång sovmorgon och kurera min hals och ta det lugnt. Sedan är det bara att köra på. Inget är omöjligt.
Livet är underbart nästan jämt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0