Taking everything back

Jag har bäddat sängen med nya saker. Helt nytt. Härligt. Prickigt ftw. Inte för att man ser det så bra.
Bilden skulle säga att jag... Ärligt vet jag inte. Skulle väl se lite förvånad och allmänt skum ut. Jag vet att jag misslyckades med det. Okej, skum kanske funkar fortfarande. Seriöst mitt finger. Jag säger ju att de inte kan göra sig på bild. Sen ber jag om ursäkt för att jag sitter i Bh, men det är så varmt i mitt rum att jag avlider. Sen att mina bröst ser större ut än vad de egentligen är gör inte mig något. Menmen. Vad gör man. (;
Haha, onödigt pladder. Jag vet. Har i alla fall sovmorgon imorgon så passar på att sova en timme till. Aaaasbra. (:
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Booobies! We <3 them!

hahah kanske får du en ny våg av läsare nu när du lagt ut bh-bilder och allt xD

2011-04-27 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0