starting from zero got nothing to lose

Fick sluta tidigare idag igen. Jag bara tackar och tar emot. (;
Solen skiner igen och det är varmt. Wihooo.
Ska snart sticka iväg och träna med Emma. Beach 2011 here I come. (haha)
.
Kan också tillägga att varje gång jag rapar vilket händer ca 1 gång om året eller något i den stilen. Nej, jag kan inte rapa. (intressant) I alla fall så tror jag att jag är dödssjuk och ska spy typ 500 gånger om. Har det någonsin hänt? Svar: Nej.
.
En annan sak är att jag börjar irritera mig mer och mer på mig själv som inte kan göra utlopp (eller vad man nu säger) för min ilska. Det bara går inte. Den lagras inom mig tills något minimalt gör att allt kokar över. Inte ens då blir jag riktigt arg. Det blir snarare något surt sms till någon vän där jag skriver hur arg jag är. Kanske dags att ta itu med saker och ting Linn?! Eller så är det kanske någon annan som behöver göra det... ÅÅÅH! (okej, jag är fortfarande lite sur)
Har också kommit på att jag uttrycker mig bättre över skrift. Har kommit in i en period igen när orden bara stockar sig i halsen på mig. Jaja, mina fingrar är det inget fel på i alla fall så de skriver för glatta livet.
.
Nu ska jag ta och packa och sedan rusha iväg ut i våren.
Puss alla fina.
.
Måste bara tillägga att jag har de finaste vännerna någon kan ha! Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0