Ingen ingen ingen

Återigen hemma. Jag gillar nätter på något sätt bara min slipper vara ensam. Men jag har turen att ha fint sällskap runt mig hela tiden så det är lugnt. Sitter nu här framför datan och dricker en kopp te och lyssnar på en och samma låt på repeat. Det är rätt mysigt här faktiskt. (:
Om några timmar drar jag till landet och kommer hem antingen söndag eller måndag. Ska försöka fixa till det lite roligare här och få tillbaka mina bortblåsta läsare. Även fast denna är mer för mig själv men saknar kommentarerna. Haha. (;
Ni får ha det finfint!
Puss <3
Ja kan inte säga att jag gör mig på bild vid denna tiden. Men vad gör man inte?(;
.
Passar på att säga grattis till mormor också som jag varit hos en sväng idag(igår) och grattat! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0