Andas andas andas, allt snurrar runt

Idag känns det lite som det har varit full fart hela dagen. Under själva skoldagen hände det väl inte så mycket. Förutom att våran svenskalärare fick reda på lite väl mycket information av en viss person. (; Haha, fortfarande så kuuul. Jaja, det är inget jag kan skriva om här... När skolan var slut gick jag och le gang till en filmcasting. Jo, precis ni hörde rätt. Okej, såg rätt. Jag känner mig lite igång nu. Haha. Fattar fortfarande inte varför jag gjorde det. Menmen. (;
Direkt när jag kommit hem så stack jag och Emma iväg till Härlandatjärn och gick en redig sväng runt där. Jag belönade mig själv med en isglass efteråt. På den 1,5 timmen vi var ute hann vi prata igenom allt mellan himmel och jord seriöst. Det är väldigt skönt ibland. Bara att prata obehindrat men någon nära då man inte behöver tänkta på vad man säger. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0