Already gone

Skolan idag kändes bara onödig men så är det nästan alltid första dagen efter lovet.
Men fick i alla fall gjort muntliga engelskanationella. Vet faktiskt inte hur det gick men min lärare blev väldigt intresserad av mitt idolsökande och mina intressen så det kanske blev ett litet plus i kanten även fast jag pratar som en kratta. (:
Efter skolan köpte Matilda, Felix och jag glass. Kände att det behövdes efter dagen. Känner mig inte riktigt närvarande.
Mår bra fast ändå inte. Vet inte vad som händer. Jag tror jag just nu är i stort behov av någon än någon gång innan. För det känns som om alla har någon eller får någon och här är jag. Som vanligt. Alltid som vanligt.
Ha det fint för det ska jag. Tv:n väntar och lite choklad och sedan en stoooor kopp te!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0