Je ne parle pas francais

Det borde vara förbjudet att ha trappor i skolan.
Först så har klassen gympa det var basket. Jag tror äntligen att bollen förlåtit mig för den har inte dragits mot mitt huvud på hur länge som helst. Jag brukade alltid få basketbollar i huvudet förut. (Det är kanske därför jag är som jag är. (;.) Eller så har jag helt enkelt bara lärt mig att fånga basketbollen lite bättre. Kan alltid hoppas på det.
Men hur som helst så springer man runt där som en galning och typ dör lite och sen så måste man gå ner till skolan igen och sen upp för en massa trappor. Hur jobbigt är inte det egentligen? Särskilt för en väldigt otränad person som mig. Jag borde börja träna. Ja. Men jag är för lat. Men det får komma när det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0