Frieeeends

Idag så åkte jag med Emma hem fån skolan.
Först var jag tvungen att gå till Valand (en hållplats från min) i ösregn.
Jag hade paraply, vilket jag var väldigt glad för.
Vi hann hur som helst prata igenom det mesta som hänt sen i lördags.

Jag trodde ett tag att det skulle vara svårt att hålla kontakten med människor man inte längre går i samma klass som eller samma skola. Att man skulle ha fullt upp med plugg eller ha för långa skoldagar eller vad som helst.
Men det går riktigt bra. Än så länge. Haha. (;
Men Emma och jag har ändå gått i samma klass i 10 år och känt varandra ännu längre så mycket ska väl till om vi ska försvinna från varandra.

Jag tror knappt jag vil prata om denna bilden. Här ser man mitt sanna jag. Och jag gillar det inte!




Kommentarer
Postat av: Emms

Jag gillar bilden <3 pusss

Vi får aldrig tappa kontakten!

2010-09-21 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0