A kiss

Tjollahopp.
Nu har jag räknat lite matte och kollar på bigggest loser, idol och skoåne frrrrruarrrr.
Tror jag kollar lite för mycket på tv. Menmen.
Imorgon börjar jag tidigt. Jag orkar inte... :-/
Och eftersom jag inte har något annat att skriva så kommer det en liten lista. Wihooooo. Eller inte.
.
Dagens låt: Har knappt lyssnat på musik idag. Men "wicked game" kanske och det skumma är att den inte ens är så bra. Men lite trevligt musik. (;
Dagens dusch: Var för någon timma sen och en i morse också. Uff, jag slösar varmvatten. Haha.
Dagens frisyr: Jag hann inte fixa det idag eftersom jag var lite sen och fick springa till bussen istället. Så det blev lite halvvågigt på ena sidan, allmänt skumt och mittbena. Låter det inte fint? (;
Dagens smink: Puder av olika slag, concealer, mascara och lite ögonskugga dagen till ära.
Dagens händelse: Lilla incidenten under skolvalet. Fyyyy... 
Dagens planer: Nu är det sova som är enda planen
Dagens vill ha: Medicin som tar bort förkylningar och kärlek. :)
Dagens saknad: Saknar lite allt och alla som jag inte träffat på ett tag.
Dagens drog: Hm, lite ozon kanske. Som vanligt.
Dagens tråkigaste: Förkylning, illamående. Säkert något mer. Men detta räcker.
Dagens finaste: Min glänsande tandställning. NOT! Jag vet inte svaret på detta. Bara för det säger jag Snusan och Olli. (Mina katter)
Dagens måste: Kvällens måste: Sova!
Dagens dricka: Vatten och fläder/vinbärssaft. Mumma!
Dagens köp: Inget! :-O
Dagens mat: Har ätit så sjukt mycket ju. Men den varma maten var först spaghetti och köttfärssås och sen pasta och tomatsås köttbullar och broccoli. Om man ska gå upp i vikt så ska man äta mycket. (; Haha.
Dagens sjuka: Förkyld. Det visste ni inte va?!?!?!?!?!
Dagens kärlek: Haha.
Dagens mående: Jo, om man tar bort förkylningen och lite annan skit så funkar det väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0