Will I move forward?

Såååå.
Idag har det la inte hänt så mycket eftersom jag bara har haft en lektion (så kunde egentligen åkt hem tio i elva men då visste vi inte att lektionen var inställd. Pfft.)
Men det var i alla fall niornas dag idag så det var massa nior på skolan. Kände att det var typ hela min gamla skola som var där. Kanske inte men såg väl ca 5 st, det är många om ni frågar mig.
Jag hade foto då och höll på att fixa till en bild på mig själv som skulle bli en filmis. Så nu har man visat sitt fula jag för några kanske blivande schillerska elever. Känns inte jätte bra. Haha.
Men sånt får man helt enkelt bjuda på...
Har lite bilder från fotot idag också. De ska komma upp inom en snar framtid. Påminn mig gärna eftersom mitt minne är helt avslaget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0