The ghost inside

Idag påväg hem på bussen träffade jag en gammal klasskamrat.
Det känns som om det var hur längesen som helst som vi gick i samma klass och träffades nästan varje dag.
Men det är bara ett halvår sen. Helt sjukt. Tiden går nog rätt fort ändå om man tänker så.
Om man tänker så så borde väl studenten komma snart. Oh, det ska bli riktigt gött faktiskt. (;
.
Nu ska jag inte sitta här och dega längre. Jag ska försöka läsa något kapitel ur min  bok så att jag blir klar med den någon gång.
.
Kan också säga att jag precis drack 3 dagar gammal mjölk. Eller jag drack den inte. Jag hade den till risgrynsgröten. Men ändå. Kände att jag utmanade ödet lite dära asså. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0