More than words can say

Sätter in en liten låt för skojs skull nu innan jag ska springa iväg till badrummet och borsta tänderna.
Det är jobbigt att borsta tänderna med tandställning. Puuuh. (;
.
Imorgon funderar jag starkt på att gå ut och jogga lite. Kommer antagligen inte bli av. Men någon dag måste man väl börja och min kondition är verkligen på botten. Så om jag ska orka springa 3 km till våren så är det bäst att jag börjar nu, i tid. Hur segt det än är. Jag är en riktig soffpotatis. Jag menar det verkligen.
Såå ja till sommaren så ska min kondition vara på topp och Linn ska vara vältränad och lite allmänt biff. Haha, kan se det framför mig. En rolig tanke.
.
Men godnatt. Skriver imorgon efter skolan och då lovar jag att bilderna ska komma upp här. Jag är riktigt dålig på att få upp bilderna eftersom alla bilder är på fel dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0