Alla är högt över staden

Nu är det mindre än en månad kvar innan jag blir av med gommen. Yaaaay.
Jag har en liten nedräkning i mitt huvud. Dessa ca 4 veckor som är kvar känns som år.
Det gör verkligen det.
Men jag hoppas dessa veckor går lika fort som de veckorna innan har gått. För de har ju bara flugit förbi.
Och ju snabbare det går, desto närmare kommer loven. Oh, vad jag längtar efter lov nu. Helger räcker inte.
Helger är för korta och går för snabbt. Jag behöver vila upp mig och bara sova och ta det lugnt. Inte tvingas gå upp tidigt för att åka till skolan varje dag. Jaja, det kommer inom en snar framtid.
Och jag har ju bara 3 år kvar av skolan nu. Så man borde kanske ta vara på tiden man har kvar. Haha. (;
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0