I'm not gonna let you go

Senaste:
Dryck: Julmust
Telefonsamtalet: Mormor
SMS: Krya :(
Sång du lyssnade på: talkin' 'bout revolution
Gången du grät: Det tror jag ingen är intresserad av att veta

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Varit kär?: Ja. :)
Förlorat någon speciell person: Jo, så kan man väl säga.
Varit deprimerad: Jag har varit nedstämd. Eller det är så alla har kallat det. Så det har antagligen inte varit så farligt. :)
Varit så trött att du somnat sittandes: Hmm, inte de senaste åren tror jag.


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nja, lite småsprickor kanske.
Skrattat så att du har börjat gråta: Jag börjar typ gråta varje gånge jag har en längre skrattattack, men det är ju bara underbart kul . (;
Träffat någon som förändrat ditt liv: Kanske inte förändrat. Och personen har jag inte träffat.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det visste jag nog redan innan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Maybe.
Kysst en kompis: Nej. Not this year.


BLANDAT:
Har du några husdjur: Jajemän. Två söta små katter.
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är faktiskt rätt nöjd med mitt förnamn för det är ju inte jätte, jättevanligt. Men mitt andranamn och efternamn skulle jag kunna tänka mig att byta ut lite fint. (;
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Eh, jaaa. Jag kommer inte riktigt ihåg. Jag firade väl.
Vilken tid vaknade du idag: Vid 5.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Försökte somna. Vilket inte gick jättebra.
Någonting som du längtar till: Jullovet och tills jag får ut min tandställning och får mitt fina hollywood-leende. (; haha.
Senaste gången du träffade din pappa: Igår.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja kunna sjunga riktigt bra. Jag skulle vilja bli upptäckt. Asså, förstå mig rätt. Eller nej. Jag orkar inte förklara det här. Tar upp detta senare i ett eget inlägg.
Vad lyssnar du på just nu: Fix you
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jajemän.
Vad gör dig irriterad just nu: Just nu min onda hals och mitt illamående. Känner för att slänga ut båda två genom fönster och spotta på dem.
Vad är ditt namn: Linn
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Skytt. Snart fyller lilla Linn år igen. Eller om ca en halv månad men det går fort nu.
Kille eller tjej: Tjej
Gymnasie: Schillerska i Göteborg. Samhäll-estet inriktning.
Hårfärg: Jag tror det är lite rödbrunt eller kanske brunt just nu. Jag vet inte riktigt. Haha. Men min normala icke-tonade färg är mörkblond.
Långt eller kort: Om det syftar på håret så säger jag mellan.
Längd: 177,5 cm enligt skolsköterskan.
Vad gillar du gällande dig själv: Min humor. Den slår allt och alla. (;
Piercings: Öronen
Tatueringar: Non, men kommer kanske någon i framtiden. Who knows.
Höger eller vänster: Höger eller vänster vadå?


DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: Aldrig gjort någon
Piercing: Öronen, jag var la 12 skulle jag kunna tro.
Tatuering: -
Sporten du spelade: Ehhh, har aldrig direkt varit någon sportfreak men jag gillar innebandy och badminton.
Husdjur: Katt.
Vaccination du minns: Hm, jaaaduuu...
Konsert: Har inte gått på någon riktigt konsert. Om inte de på liseberg räknas. (; Men jag har bestämt mig för att utnyttja att jag faktiskt bor i storstaaan' och inte bara sitta inne som jag brukar gör ibland. Nu ska Linn ut och göra Göteborg osäkert. Haha


JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget...
Är du på väg att: byta låt.
Lyssnar du på: One
Väntar du på: att en speciell sak ska hända. Som inte kommer hända. Som jag vill ska hända. Intresting, huh? (;

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Kanske
Vill du gifta dig: Det är inte nödvändigt. Vill bara hitta någon att dela livet med som jag älskar och som älskar mig för den jag är. (;
Karriär i åtanke: En stooor dröm skulle ju vara att bli sångare eller skådespelare. Tycker det skulle vara så mäktigt att stå på arenor framför en jättepublik som bara kollar på en själv. Läskigt men ruskigt mäktigt!
Men nu eftersom min sångröst är som den är så kan man ju stryka det med en gång. Haha. (;

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon. Det tror jag alla vet. Åhh, jag döööör. :D
Kramar eller pussar: Det beror ju på vem det är så kan inte välja.
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Hm, svårt. Men jag är en sån som inte vill ha för mycket sånt. Lagom är bäst på båda. (; Iiiiih.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Lagom.
Ragg eller förhållande: Förhållande...


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej.
Tappat glasögon eller linser: Nej, eftersom jag har varken eller så skulle det varit lite svårt.
Krossat någons hjärta: Ingen aning faktiskt.
Har du blivit arresterad: Nej.:)
Dissat någon: Ja, hela tiden. (; På skämt kan tilläggas
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nepp.


TROR DU PÅ:
Dig själv: har lite svårt för det ibland måste jag erkänna...
Mirakel: Hm. Svårt att säga.
Kärlek vid första ögonkastet: Hm, om jag är på rätt humör kanske...
Tomten: Ja, klart. Eller kanske inte.
Att kyssas på första dejten: Vadå tror du på?


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, vill man kan man.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vänner som man kan prata med, musik, familj, katterna. Mysiga saker helt enkelt. :)
Vad vet inte så många om dig?: Skulle jag skriv något här dååå... Kanske inte. Men det e la en del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0