Through your eyes

Det går inte att ladda upp bilder för tillfället. *piiiiiiiiiiiip*
När jag äntligen får till lite bilder så funkar det själklart inte att ladda upp. Varför skulle det ens funka liksom?
Nu får jag istället sätta mig och plugga. Jätteskoj... -.-'

Ska strax ta och börja måla.
Och en annan upptäckt jag gjorde är att jag verkligen inte kan sjunga. Det går bara inte. (Jag kan tillägga att jag kunde sjunga när jag var en liten och söt flicka)
Tror ni jag kan skylla på ett sent målbrott? (; Haha. Det låter bättre så än att säga att, nej min röst är död och jag kan inte ta en ton som låter bra längre.
Puuuh. Franska glosor var det ja...

(intresseklubben antacknar gånger tusen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0