Blinded by the light

Imorgon blev det en liten sovmorgon eftersom första lektionen är inställd. Men Linn ska inte sova. Nejnej, jag ska ta och åka iväg till mormor och morfar. Jag gillar inte riktigt att vara ensam på morgonen. Förmiddagen och eftermiddagen går bara bra. Men det är något med mig och mornar. Jaja.
Sen har jag drama och sedan ytterliggare en håltimme. Varför kunde inte dessa lektioner ligga efter varandra istället? Sen så har jag matte som sista lektion och slutar sent... Vi ska gå igenom provet. Kan tillägga att jag fick VG på det så jag är nöjd. (38/49 poäng *stolt*) Trodde att jag typ skulle få 17 poäng så detta var ju lite bättre.
Men nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen.
Puss <3
Tog och snodde Emmas bild lite fint dära. Kan också tillägga att ni inte fattar hur snygg jag tycker jag är på denna bilden. (Stor ironi)

Kommentarer
Postat av: Gelica :D

Håller med dig med lektionerna! -,-' men vi hade det lite små trevligt på caféet där jag avbröt dig några gånger xD förlåt! xD

2010-11-10 @ 18:18:42
URL: http://lifeofanjirika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0