Vid ett vägskäl

Nu har jag städat. Känner mig duktig.
Äntligen är pappershögarna borta från mitt skrivbord.
Även fast jag satt vid datan större delen av tiden.
Eller hittade lite intressant smink på min byrå som man bara inte kan låta ligga där orört.
Detta blev resultaten. x)
Så sjukt snyggt. Ehrmm.
Jag kan säga att detta är mörktmörkt lila och mycketmycket mer i verkligheten.
Nu ska jag ta och slänga ut min överfulla papperskorg. Nej, inte ut men ner i sopnedkastet. Ouioui.
Förresten apropå ouioui så hade vi ju franska nationella idag. Hörförståelse. Den var lättare än vad jag trodde. Fyllde faktiskt i en hel del. Och detta är franska. Uppmärksamma detta. Nu börjar det kanske bli 1% chans att jag får behålla mitt VG! Wihhhoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0