They don't care about us

Idag har jag varit irriterad lite smått hela dagen.
Förutom när vi var i aulan och skulle sjunga sånger då jag alltid lite smått bryter ihop till små fnittringsattacker. Jag vet faktiskt  inte varför. Men i alla fall.
Jag måste bara säga att jag är förvånad hur vissa människor kan ändras. Från att vara en underbar människa till att ha typ en 5 årings attityd asså vad är detta? Förlåt, jag vet att det inte är någon som bryr sig. Men jag måste bara skriva av mig för jag är så irriterad.
Haha, jag var tom. så irriterad att jag snacka om att jag tycker det är fel att man säger till smala människor att de är smala, uff. Ja, jag var irriterad. Jag är ingen sådan person som brukar hålla långa föredrag om jag är arg. Jag är en sån som håller mig för mig själv och helst inte pratar alls. Vet faktiskt inte vad det tagit åt mig. ;)
Just nu så provar jag faktiskt bikinisar som jag har hemma. Kanske lite konstigt menmen. Vi har ju simprov i övermorgon och jag vet inte vilka som passar och som inte passar och jag har inget bättre för mig för tillfället för jag har gjort klart So:n jag skulle göra tills imorgon.
Jag kom precis fram till att jag inte har någon bra bikiniöverdel som jag vill ha. PANIK. :(
Usch, jag vill inte simma, först och främst så måste vi dyka ner och hämta en gubbe på botten, detta kommer inte gå. (pesimistisk.) Sen så tvingas man att visa sig i badkläder. Jag är inte bekväm i min kropp alls. Så usch.
Och förressten det nationella biologiprovet gick inte bra alls. Eller lab förberedelsen gick nog bra tror jag men inte den andra. Usch, fy och blä på det. Hah
Såå jag ursäktar för detta långa och ointressanta inlägg.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0