Untitled

Mitt bankomatkort (heter det ens så) fungerade inte. Underbart.
Men nu sitter jag framför datan igen. Med en spinnande katt i knät som leker med ett halsband som hänger på väggen. Allt för att muntra upp tillvaron lite.
Snart ska jag springa iväg till TV:n och kolla på Västnytt. Det har blivit mitt nya favoritprogram. Inte. Men jag vill inte missa när våran klass är med. Största händelsen på länge. (;
Imorgonbitti drar jag och Emma till stan. Det var hur längesedan som helst jag var där nere så därför är inköpslistan lång. Usch. (Ja, jag skrev usch. Bli inte allt för förvånade. Shopping är inte det bästa jag vet. Okej, jag ogillar det inte så mycket. Men jag älskar det inte heller. Låååååång paranteeees.)
Haha, men jag hoppas på att det inte kommer regna och den dumma blåsten försvinner så att man slipper gå och frysa. Det är ju snart mitten av maj! Så nu borde man kunna gå i ett linne, enligt mig i alla fall.
Nu ska jag sätta mig framför TV:n och få fyrkantiga ögon.
Hej såå länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0