Tiden bara gick

Ännu en internetuppladdning fattigare...

Idag har jag varit på torp och shoppat loss.
Eller okej, det blev inte så mycket shoppa loss eftersom det inte fanns så mycket att shoppa loss på.
Men hittade en tröja och köpte ett par skor. Alltid bra att ha.

Sedan så kom Annie hit.
Vi har spelat kort och yatzy som de gamla pensionärer vi är.
Sedan så fick Annie iden om att vi skulle inviga våra cyklar för i år.
Det var jag ju inte emot.
Så nu har vi varit iväg på en lååång cykeltur i området och ner till havet och in till skogen.
Annie på sin gamla orangea cykel med Leo (hund) springandes bredvid och jag på min lite nyare blå cykel med mobilen i handen som jag försöker filma med.
Kan  också säga att jag gick ner till knäna i vattnet.
ISKALLT!
Men efter att man tappat känseln i benen så var det inte så farligt längre. (;

Eftersom det inte ska bli något vidare fint väder imorgon så drar vi hem på kvällen.
Det gillar man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0