Ramlar

Det varma vädret håller fortfarande i sig.
Underbart.
Idag när Emma plingade på min dörr var jag inte ens halvärdig.
Jag vet inte riktigt vad som hände där. Men jag kom i alla fall iväg i tid. Fast märkte sedan att jag glömt mina leggins som jag skulle ha på mig efter gympan.
Duktigt Linn!

Imorgon bär det av till tandläkaren för att sätta in den lilla ploppen som hoppat ur.
Jag känner att jag bor hos odontologen för tillfället.
Men en rätt så trevlig sak är att jag inte kan gå med på orienteringsdagen imorgon för att det krockar.
Rätt skönt. Och eftersom jag bara har G i gympa så funkar det finfint.

Nu måste jag också ut och öva på att springa för vi ska springa 4 km nästa fredag. Jag halvsprang 3 km idag. Jag var lite smått död sen. Eller okej jag gick större delen utav dessa 3 km. Men ändå.
Jag blev trött. Kan man inte få cykla runt istället?
Ska framföra denna fina ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0