Ramlar gatan fram

Godmorgon!

Vaknade för ca en timme sen av att det klampade i trappan. (Far min som gick upp)
Sååå jaaa. nu sitter jag framför datan och  njuter.
Det är snart dags att plugga.
J a g  v i l l  i n t e. (;

Jag har i alla fall fått ordentligt med träningsvärk sen igår, vilket bara bevisar hur otränad jag är.
Jag skäms faktiskt lite.
Även spotify har blivit konstig.. Kan inte spela låtar. Undrar hur jag ska överleva dessa pluggminuter jag har framför mig.
Jag kanske borde ta och gå ut och sätta mig i duggregnet utanför... Med alla skolpapper. Som sedan kommer att bli en liten kletig hög på golvet. Kommer bli en finfin ursäkt till varför jag inte pluggat. :)

Ska försöka att hinna skriva igen lite senare.

Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0