Me and my guitar

Även torsdagen är gjord. Snart kommer ännu en underbar helg.
Imorgon är det lite körigt. Först så ska jag och emma hålla våran franska redovisning. Jag hatar att redovisa saker särskilt på andra språk än på svenska, sen så ska vi ha simprov jag vljer att inte skria något om det. Jag chansar på att jag kommer drunkna. Sedan så ska vi spela in filmen som vi har hållt på med ett tag nu resten utav eftermiddagen.
Emma och jag ska faktiskt komma iväg och träna om någon timma, jag tror det var en månad sen senast. Så jag känner att min kondition är ännu sämre än vanligt och att jag kommer ligga helt utmattad på golvet efter ett tag och inte orka flytta på mig. Jag överdriver inte. Min kondition är hemsk. JAg fasar inför dagen då vi ska tvingas springa 4 km. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0