Låt mig stanna kvar

Nu har jag fått tandställning.
Limmet smakade äckligt.
Det gör ont.
Jag kan inte prata. Låter som en fyllegubbe.
Men vad gör man inte för att underhålla alla runt omkring?
Och bara för att göra det hela ännu roligare så har vi dagsverkedag då vi ska samla in pengar.
Jag och Cicci ska gå med bössa och fråga folk om pengar. HAHA.
Hoppas jag lärt mig att få till bokstaven s tills imorgon.
Jag vet inte vad vi gör annars.
Rälsen får jag den 18 juni. Åh, vad snygg jag kommer bli...
Jag har också fått reda på att jag fått sommarjobb i 3 veckor. Chillchill.
haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det räls du fått? vf kan du inte prata?

2010-05-25 @ 13:43:55
Postat av: Anonym

Vart ska du jobba??

2010-05-25 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0