innan allt tar slut

Vissa dagar är bara inte gjorda för att vara bra.
Dagar som idag.
Jag tackar vissa människor som varit allmänt gulliga idag. <3
Gulliga ord som värmer och kramar är ibland det bästa som finns.

Jaja, idag fick vi faktiskt reda på engelskanationella uppsatsen.
Jag fick VG, väldigt förvånande. Inte.
Och jag har antagligen VG på alla svenska nationella också om man skulle tolka min lärares ansiktsuttryck.
Det funkar finfint faktiskt. :) För då slipper jag göra en bokrecension, vilket är enormt skönt. ENORMT!
Eftersom vi har sjukt mycket inlämningar för tillfället som ska lämnas in nästa och nästnästa vecka. :-/ 
Men så är det väl sista terminen i 9:an.
Snart är det slut.

Sen när jag gick hem från skolan så ösregnade det.
Det var faktiskt skönt, blev genomblöt men det spelade ju ingen roll.
Så vattnet droppade från mig när jag gick upp till Emma och lämnade lite skolsaker. Haha.
Det ligger säkert en liten fin vattenpöl efter mig på deras hallgolv. (;

Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva mina onödiga ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0