Haven't met you yet

För tillfället så dödar mina tänder mig.
Jag har inte ens räls än utan bara en sjukt jobbig gom som ger mig kvälningar typ hela tiden.
Då borde väl inte tänderna spänna så mycket så att det känns som om alla ska ramla ut?
Jag tycker inte det..
Jag var tvungen att klaga lite.
.
Förut när jag var påväg hem från läkaren så ringde min so lärare mig.
Jag skulle ju ha prov idag, men orkade inte och gick hem. Feberns fel.
Så jag blev lite rädd ett tag att han skulle säga att jag skulle få ig.
Men nejnej. :)
Jag får istället göra provet om en vecka.
Här gäller det att få vg... gärna ännu bättre men det är omöjligt. Tyvärr.
.
Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n och proppa i mig glass. Tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0