one more time

Jag drunknade inte.
Men fick en ordentlig kallsup det kanske räknas?
Allt gick bra när jag övade på att ta upp gubben. Men när jag skulle göra det på riktigt så kom det typ 100 personer (okej, inte 100 men ändå) och kollade på mig och om ni inte vet det så hatar jag att göra saker när massa kolla på för då blir jag rädd att misslyckas. Haha. Så jag slapp att göra det och fick istället dra Emma i en livboj, samtidigt som min bikiniöverdel åkte upp. Jätte mysigt.
Har varit så sjukt stressad hela dagen.
Så jag har gått och småskrikit typ hela tiden.
Jag blir sådan då. (;
Jag hatar att vara stressad.
Vi började i alla fall spela in filmen efter simningen. Det kommer bli världens amatörfilm men det funkar. (;
Har faktiskt kommit en bit på väg. Men man vet ju aldrig vad som händder sen.
Nu ska jag snart ut till närmaste bankomat och kolla om mitt bankomatkort fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0