We were free

Torsdagens skola är äntligen över. :D
Min tidiga lilla torsdags depp gick snabbt över när jag märkte hur varmt det var ute och förvandlades till ja, jag vet inte vad det förvandlades till... Vårkänslor? Underbart var det i alla fall.
Firade det hela med att gå hem i kofta, jackan var bara onödig. Så sjukt skönt.
Våren kanske kommer nu ändå?
Just nu har vi nästan inga läxor i skolan. Det är ju självklart jätte gött. Nu får man äntligen lite fritid. Även fast jag kanske inte ägnat all tid i världen åt mina läxor så har de ändå alltid funnits där och kollat på en eller något i den stilen.
Hoppas alla får en fortsatt trevlig daag och imorgon är det freeedag! :-D
Puss <3
Hade tänkt att ta lite bilder nu, som antagligen kommer upp här om det blir något.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0